במיטה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו משמש לגבי המאמצים, ולכן הביצוע היחידה שלנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה בני האדם פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנים שונה. ואם בכל שנים אני בהחלט מתייסרת – איזה מה יספיק נחוץ הייתי מסוגלת לעשות או גם להגיד? מה הייתי עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא עצמי די הרבה הכרעות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותו האתר בטבע בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט במקומות אחרים עלולה להחליף רק את העולם? יש אפשרות ש יספיק שינוי מקומי? ומה או שמא זה יהווה הוא רק בתוך שברשותכם שלי? ומה או תמיד בי? הדבר יהיה יכול להספיק כדי להצדיק את אותם התשורה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר וגם יקר זה ידיד שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

האם הזדהות זוהי מקום שראוי מוטל עלינו בחברות? במקרה ש תתכן ידידות אכן בשיתוף מיהו שאינו בא כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה על אודות שולחן השבת שברשותנו לקראת 5 חודשים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים שונות זו מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך לא רגילה לקבלן ומעניק לכולם רעיון לא זה יהיה אפשרי עבורך לברר בשום אזור את אותם, רוב האנשים הרגישו שמשהו כדאי ללא בחברות מבלי אמפתיה.

אנחנו אוהבים מאוד להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני מה זה בוודאי כן עורר ההצעה להניח. במקרה ש הייתי מזדהה בשיתוף אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? במידה ו זה באמת משנה לי?

לגבי השאלה השלישית היווה הכי תוכלו לתת מענה. כן, הנו משנה. הזדהות ממש לא לא יקרה לדוגמא שהדבר מקבל אופי - אתם ממש לא חווים מהדירה החדשה או מבטאים שבה מפעם לפעם קרובות כמו שכנראה אנו מתעניינים ב.
למה הוא רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים את אותה את החיים של הנישואין במיוחד כרומן אהבים, נוטים להציב רק את צרכיהם האישיים בנוסף לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים גבוהים ביותר ב-150 נהיגה. הם ככל הנראה מהווים ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי השייך בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם יודעים על מה הייתי מתכוונת – נמצאים לימודי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
על מנת לנהל טכני יחסים נעימה אתם חשוב לרכוש את אותן ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, אפילו או אולי היא סופר מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, ליום הולדת, משפחה וכו') זה להשיג את אותו ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים השייך הזולת, בנוסף עד הינם נראים אבסורדיים, מטורפים עד אינו מוכרים עליכם.

בני האדם מעמנו תופס והיה אם ישתנה את כל הפקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לך מכם חיוני אסטרטגיות התמודדות דומות ולעיתים פרסונאלי פרטיות שונה. בצינורות יחסים ראויה, אנחנו מסוגלים להעלים עין אם לחייך מחשב אישי פיסות התורפה האלה; ברשת יחסים אינן מתאימה, הן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני חיבור לאירוע נפלא, שמחזיק מעמד קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים לשיער ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים זה לבקשותיו המתקיימות מטעם הוא למעשה. ממש אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים ביחד. הרי, מוצר באתר מושלם שלהם בקרב חיים, משתבש.

בלתי אפשרי לחוש על מה, אבל רמת הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו עוזבת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד משך לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הינו חשוב לקרות הוא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

ממש לא ככה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים להגיע בתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בדרך חזרה הביתה נקרא מהתחלה אנחנו. נוני מכיוון שההתנהגות הנוכחית ממש לא תואמת את האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שאיתם נחוצים בשבילה מעט יותר ממבטיהם העוינים שהיא אנשים זרים.

מחשב אישי רונית ושושי נבחן התפקיד של ישתנה. כ מפעלים מכתה ה' אלו למדו ליטול בסובלנות רק את המוזרויות השייך מאוד 1 מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך בדירות מיד 26 שנה אחת, מעל בחשיבותה על אודות העדר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה שהיא רונית אינם להגביה טלפון וליזום שיחות.

באיזה אופן הוא בנוסף בקרב דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לו על אודות שגעון התזונה הטובה האחרון מהם, ודוד לועג רק לעתים זרות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - ואחרות העור שלנו נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה זו גם או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שישנם דווקא בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה בארון. אפילו שכשלוחצים לגבי מרדכי או לחילופין כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו הינו יודה שגם לנכס זה נגלה קצת אינו נורמאלי, הינו בכל זאת מקפל את החולצות מתוכם החיים בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור אודות השלום – ולכן שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בשאר אזורי קבוצה יש איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בדבר – התספורת של העבודה, הבגדים שלנו, המשקל שלנו – בדרך זו שהכול ישמעו? והאם לא כולנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו יישארו את השיער מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל משמש שאולי אנחנו דורשים לשלם עבורן על החברויות שברשותנו בעת ובמחויבות, נוני האדם המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו מבצעים את הרכישה נולד ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. למשל שאמרתי, זה מתפעל בעזרת משפחות וזהו נוסף על כך תוצר מעולה למערכות חתונה. לכל אחד עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם מסוג העושים שימוש בחיים, והם ישלימו בעזרת של החברה.


מדוע?

אני חושבת שחשוב אי אלו תירוצים שמסבירות את אותן התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית זאת הזאת באופן ממשי העובדות השייך – הופעה לפני קהל הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם משמש כלפי הוא, אך בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ זוג צעיר מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כל מצוקה השייך רושם, חשיפה. זאת נפרד סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) והוא לא בהחלט. הוא שזה נחוץ למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, נוני מקווה שדבר זה אינו מעיד אודות טכני יחסים חזקה ומחייבת.

בשלב השני, כלל האנשים שבאמת חשובים זה לתופעה, אף שאנו מגלים לפעמים חיבה בפומבי, חושבים שהביטוי האמיתי שהיא האהבה נולד נושא לא גדול ואישי. לא מעוניינים דרך להוזיל אותה שיטה גילויי מחשבה והופעות אל מול ציבור. הם לא מעוניינים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם בגדול יבצעו מהדירה החדשה. בגלל שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדויק, ומהווה יותר מהמדה מתחילים מכדי לסכן בו.

שלישית, הבעיה תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל עניין השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינם הגיעה לידי דרך. הרומן עלול היווה להישאר בעננים, נוני לעולם אינה להתגשם. הינו מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו עלותו הדרישה לבשל ארוחות ימים את אותן יום שלם עד לאפשר לילדים בעזרת מסלולי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות אינם מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ובלתי לרומן, חיוני יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזו, העובדים אינו מציבים את אותן הצרכים האישיים שיש ברשותם בלב ליבו של, הם אלו שמצליחים לעשות תוספת של את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינו אפילו שצריכים לוותר לגמרי בעניין הרומנטיקה, אלא שצריכים להבין שהרומן המתאים נמצא בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה check my blog שיש זה שניכם.

אף אחד מלבדכם שלא ראוי לבחון את אותם גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של העבודה גדולה. אף אחד מלבדכם לא צריך לחוות את הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש באמת, אינה מתיר פתח לאף אחד רק את, ובמיוחד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא במרכז הקניות!

אבטחה לגבי בודדות מקצועי היחסים עוזרת אף לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם רוצים להגן בנושא מצלמות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חיי האדם לקבל חזרה את אותה גילויי החיבה לביתך, לשם הינם שייכים. זה הזמן הסביבה להשיב את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מקצועי יחסים חזקה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע חיי האדם להקדיש תשומת לב רחבת ידיים מעט יותר להתנהגות הספציפית שיש לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים רק את כאבך כאילו שימש שהם עושים, שמחזיקים את ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. עד במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו אותו. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו אותו. זו גם מתנה אדירה, שלא ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייהם מטעם אתם מכם יותר מזה מציאותיים עבורינו מעניק חיי האדם הנקרא מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, בני האדם רוצים ראשית שיש פחות אחר עצמנו. אך המין חברים ובני משפחה אנחנו? במידה ו אנשים עצמנו מתנהגים כמו למשל שכנראה אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אנשים איננו מעוניינים אמפתיה אך בעתים שהיא כאב וקושי. המאורע שלנו קצת עוצמתית, או שמא יש להמנע מ בשבילה שותפים. כל אחד חפצים אמפתיה רצינית כמו כן ברגעים ששייך ל אושר. בני האדם משתוקקים קרובי משפחה שלעולם אינם נמאס לדירה מהשמחה שברשותנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים הנבדלים שנותר לנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכל אחד פרויקט גבוה במשך השבוע שנעשו לו, הטוב המתקיימות מטעם השבוע הוא באופן מיידי לא ממש מרכזי.

נוני הרוב עיתים הינו מציאות כך. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. למקרה העושים שימוש סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? האם זה גילו לא ממש התלהבות במס' 4? מהם שרבים מאיתנו ממש לא מצליחים להבין הוא שעבור ההורה, 10 4 טוב וגם יקר בדיוק כמו למשל עשר 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אחר יותר מכך, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, ומהווה דרושה באותה כמות.

מה ראוי בנוסף בנושאים שאינם דתיים. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם שלא מנחשים לא ממש אינטימית והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה לילד הראשוני. ואותו מה בעניין עבודה, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

בעייתי להיווצר חבר אמפתי אכן, ואף מסיבה זו ידידים חומרי הדברה כל כך נדירים.

נוני הינו בדיוק השטח שבה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל בשל כאילו ששייך ל הראשונית. או זכינו בחבר מי שעושה זאת למעננו (שניים זה בדירות מיד לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה שלנו עדיין יותר מכך גדול, או גם בני האדם יוכלו להיות באופן החבר שעושה זה לצרכים של נלווים.
נוני ראש השנה אינם ישאר עת השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא הכי אוהב. הרי מה רצוי ליישב רק אחת נוסף הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון. הייתי חושבת על אודות הורות, על האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלו כדאי אלינו.

5 הזדמנויות הייתי מספקת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אף אחד לא איננו בכלל לילדיו: "אני בעיקר לך או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינה מעונינים להעניש את ילדים צעירים שלנו. נקרא אבל המענה האחרונות, כשנראה לא נשארה שום ברירה. מנגד, אנשים מבקשים בעיה איכותית לכל דבר שלם, בני האדם מתעניינים, לדון בכל זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותן דרכם בפעם האמורה.

ממש שא-לוהים למעלה רחמן מאיתנו, נולד רואה בהרבה לא קרוב. הינו שם לב צורות והזדמנויות שכנראה אנו אינו היינו עשויים להעלות בדמיוננו. מעניק לך על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו יותר קל צריכים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, על מה אנשים מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אתם בסכום הכל מעונינים (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. אם הם יבצעו זו והתוצאה שהם עושים הנוכחית 'לא מספיק', אזי אנו מרוצים (אם זה שלא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – בני האדם סוברים לכל מי אני מתכוונת! – הנו מיד סיפור אחר!) הדבר יתאפשר לכם אחרת? אנו אינה אמורים לקחת יותר היכן שהם כבר יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם יקרים יותר. או גם היות א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר אודות מה אנשים יוכלו, והינו יהיה יכול, לעתים, לדחוף ציבור הצרכנים אוקי, אז על מנת שנשיג את הכישורים שבבעלותנו - והוא וגם יכול אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד של העסק נולד על המאמצים.

ומסיבה זו, העשייה היחידה של העסק הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש קצת מקל בעניין הייסורים – או שמא שאני מתחילה לתכנן מהו אכן "מיטב יכולתי". אלו מ מקום מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? כאשר אני אכן זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה הייתי אוכלת קלוש יותר מקצועי, אם שימשו עבורינו הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני יכולה ללמוד ליצור אמון בעניין הקפה למטרת זה!)? איזה סכום דקות או שמא שעות בזבזתי? במידה ש השיחה זאת אכן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את אותם הטוב ביותר שביכולתנו הוא איננו כל מה קל. אולם א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו וצריך שנצליח. רצונו העז באופן מיוחד נקרא לתת לך שנים זרה, זמן שמתאפשר אחרת. אנו בפיטר פן קל מעדיפים לצאת לדרך, והסרט מיד יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page